Kredyt gotówkowy bez prowizji – chwyt marketingowy

Trudności z dostępem do kredytów na skutek nadmiernego zadłużenia i utraty zdolności kredytowej sprawiły, że banki starają się za wszelką cenę przyciągnąć do siebie potencjalnych kredytobiorców, którzy mogą skorzystać z oferty.

Jednym z częstych chwytów jest kredyt gotówkowy na dowód osobisty. Oczywiście tego typu ułatwienia są najczęściej przeznaczone dla stałych klientów banku, którzy dodatkowo razem z kredytem skorzystają z oferty kupna innego produktu bankowego.

Najczęściej są w ten sposób sprzedawane rozmaite produkty ubezpieczeniowe.

 

Chwyt marketingowy

Kolejnym chwytem marketingowym jest kredyt gotówkowy bez prowizji. Obecnie jedynie kilka banków żąda prowizji za udzielenie kredytu. Większość banków kusi kredytobiorców i odstępuje od pobierania dodatkowych opłat tego typu.

Niekiedy oczywiście włączając w to sprzedaż wiązaną. To, że banki łączą z kredytami produkty inwestycyjne i ubezpieczeniowe pokazuje, jak trudna jest kondycja finansowa większości polskich rodzin, które w normalnych warunkach nie są skłonne do oszczędzania.